Lelaki Tergamak B@kar lsteri Lepas ‘Kantoi’ Bawa Wanlta Lain Ke Rumah

Berbicara mengenai keh1dupan sebagai pasangan suami isteri, sudah menjadi kebiasaan jika berlaku salah faham. Namun, hal tersebut boleh menjadi kes keg@nasan rumah tangga apabila tidak dapat disel3saikan dengan cara sebaiknya.

Begitulah yang terjadi kepada seorang wanita di Deli Serdang, Sumantera Utara yang menjadi mngsa keg4nasan rum4h tangga oleh suaminya sendiri.

Bak@r lST3Rl lepas diri sendiri ‘kantoi’ cur4ng..

Menerusi laporan Tribun News, wanita tersebut berusia 20 tahun yang dikenali sebagai Ra telah dib4kar h1dup-h1dup oleh suaminya yang bernama Junanda berumur 21 tahun.

Detik cemas itu berlaku apabila suaminya berang setelah d1rinya ‘kant0i’ membawa pulang kekasih gelapnya itu datang ke rumah.


Sebagai seorang isteri, sifat cemburu itu sudah menjadi keb1asaan, namun suaminya tidak berpu4s h4ti lalu bertind4k memb4kar Ra sehingga mengalami 70 % Iuka akibat terb@kar.

Meskipun sudah mendirikan rumah tangga selama empat tahun, tetapi suaminya tergamak untuk memb4k4r isterinya kerana terlalu beng4ng dengan pertengk4ran yang berlaku.

Sewaktu kej4dian berlaku, pel4ku cuba melarikan diri apabila isterinya menjerit untuk meminta tolong daripada jiran, namun dia berjaya ditangkap dan kakinya terp4ksa ditmb4k oleh pihak polis kerana mencuba untuk menceed3rakan anggota polis.

Sumber: Instagram Tribun Bogor & Tribun News

Baca, Jangan Lupa Like, Komen Dan Share