Ini mungkin kedengaran g4la dan merepek. Tapi inilah luahan sebenar seorang perempuan yang sudah berkali-kali telah jatuh cinta dengan su4mi orang.Bukan sikit-sikit pengalamannya bercinta dengan lelaki yang sudah berkahwin. Kali ini sahaja dia sudah merasa cinta suami orang masuk kali keempat.

Peliknya, cintanya terhadap suami orang bukan berdasarkan keikhlasan tapi hanya kerana berasa bangga apabila menjadi pemenang dalam hubungan cinta t1ga segi atau dengan kata mudah menjadi perampas.Menurutnya, bercinta dengan lelaki bujang tidak mampu mengukur tahap cinta sebenar seperti bersama su4mi orang yang sanggup meningg4lkan isteri dan ahli-ahli keluarganya.

Baca luahan wanita ini menerusi screencap di bawah:

“Aku memang suka su4mi orang. Aku tak suka lelaki bujang.“Macam mana kau yakin lelaki bujang betul-betul cintakan kau? Macam mana dia cintakan kau out of loneliness? Macam mana kalau dia layan kau sebab kau seorang je yang layan dia, so dia takde choice, dia ambil jelah kau.
“Tapi bila kau cinta dengan su4mi orang, even he has a choice.. he still chooses you.“Paling seronok dia sanggup tingg4lkan isteri dia untuk kau,” ujarnya.

Tambahnya lagi, pengorbanan cinta su4mi orang sangat berbeza berbanding lelaki bujang kerana mereka perlu menjalani bermacam-macam proses pencer4ian, turun naik mahkamah dan bermacam-macam lagi semata-mata untuk dapatkan dirinya.

Mungkin ada yang rasa tidak masuk dek akal, tapi bagi wanita ini bercinta bersama su4mi orang merupakan kepu4san yang tidak dapat diungkap dengan kata-kata.

Senang kata, wanita ini sudah seperti g1la dan pentingkan diri tanpa memikirkan hati dan perasaan isteri dan anak-anak kekasihnya.

Bagaimanapun, wanita ini mempunyai modus operandi yang pelik dalam menjalani hubungan cinta bersama su4mi orang.Mana tidaknya, dia mengaku akan meninggalkan kekasihnya setelah selesai urusan pencer4ian kerana percaya lelaki begitu boleh mengulangi perkara yang sama terhadap dirinya.

Jelasnya, dia bukan jenis wanita yang boleh ‘tunduk’ dengan cinta.

Apabila mendengar pengakuan wanita, rasa meny4mpah dan marah pun ada, apatah lagi memikirkan tentang tujuan wanita ini yang seolah-olah hanya ingin menghancurkan masjid yang telah lama dibina.

Kita doakan semoga wanita ‘spesies aneh’ ini segera bertaubat agar tiada lagi yang menjadi mangsa.

Sumber: mediahangat.com